ماجرای افشاگری های مهسا آبومگر همسر اول سجاد عبادی چه بود؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره مهسا آبومگر همسر اول سجاد عبادی و ماجرای افشاگری های وی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. با درگذشت عجیب آزاده نامداری ، مجری پرحاشیه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران وضعیت اقوام و خانواده او مورد توجه قرار گرفته است! یکی از این شخصیت ها مهسا آبومگر است؛ او همسر اول سجاد عبادی ، شوهر مرحوم آزاده نامداری است.

مهسا آبومگر متولد دهه شصت شمسی است و در حال حاضر در خارج از کشور زندگی می ‌کند و ازدواج مجدد کرده است.

مهسا آبومگر در سال ۱۳۹۱ شمسی با سجاد عبادی عقد کرده بود و در سال ۱۳۹۴ شمسی نیز از هم جدا شدند که همان زمان ها آزاده نامداری هم از فرزاد طلاق گرفته بود! آزاده نامداری دوشنبه ۶ مهر ماه سال ۱۳۹۴ شمسی با انتشار خبری در صفحه مجازی خود خبر ازدواج مجدد خود را با سجاد عبادی در صفحه اینستاگرام خود علنی کرد!

اما مهسا آبومگر نیز به ازدواج مجدد همسر خود در سال ۱۳۹۴ شمسی با آزاده نامداری واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرام خود واکنشی تند و احساسی داد!

سجاد عبادی تنها ١٢ روز پیش از رسانه ای شدن خبر ازدواج خود با آزاده نامداری یعنی بیست و دوم شهریور ماه سال ۱۳۹۴ شمسی همسر اول خود را طلاق داده بود! تصویر شناسنامه همسر اول سجاد عبادی، مهسا آبومگر که در صفحه مجازی وی منتشر شده بود، به همراه نوشته او خطاب به همسر سابق خود و آزاده نامداری را می  خوانید:

46724_419

آقای سجاد عبادی! گل هایی که هر سه شنبه برایش می بردی از همان گل فروشی میخریدی که برای من هم در این ٣ سال خریدی ؟! حرف هایی که سر سفره عقد در گوشش گفتی از جنس همان حرف هایی بود که در این ٣ سال در گوشم زمزمه کردی؟! راستی به او هم گفتی که همیشه دوستش داری؟! مردی که سر قولش نماند مرد نیست، پس حساب من با تو هیچ!

خانم نامداری عزیز، بانوی حجاب و اخلاق و عفاف و شکستن حرمت ها؛ من سر زندگی ام بودم که تو آمدی من بودم و تو آمدی او ٢٢ شهریور ٩۴ از من جدا شد و تو ماه هاست که از گل های رز سفیدت عکس می گذاری و روزهاست که آینه و شمعدان خانه ی مشترک جدیدت را به نمایش گذاشته ای حساب تو و خانواده هایی که از هم پاشیدی با خدا پ.ن: خدایا باز من ماندم و تو.

تصویری از سه شنبه ها و گل رز سفیدی که آزاده نامداری منتشر می کرد:

ac-image-jL1568870761jw

 

 

مهسا آبومگر بعد از جدایی از سجاد عبادی با یک خلبان ازدواج کرده است.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا